Metsä- ja puutoimialan jäsenyrityksemme

Jokainen toimija puun tarinassa taimesta puutuotteeksi on yhtä tärkeä. Kaikilta vaaditaan korkeaa osaamista aina uusimman tutkimustiedon soveltamisesta modernien laitteiden hallintaan.

Jäsenet

Jäsenyrityksemme toimivat metsänhoidon, puunkorjuun ja logistiikan, sahateollisuuden ja erilaisten puutuotteiden valmistuksen parissa ja ovat osa vastuullista puun arvoketjua.

Liittymällä jäseneksi olet mukana pohjoisen metsä- ja puutoimialan kehityksen etulinjassa. Meidän kauttamme kuulet alan uutiset, pääset hyötymään erilaisista toimintaympäristöämme parantavista hankkeista ja tulet näkyväksi erilaisissa kansallisissa ja kansainvälisissä yhteistyöryhmissä.

Arkkitehtitoimisto Hannu Hiltula Oy

Kuusamolainen Arkkitehtitoimisto Hannu Hiltula on suunnitellut vuodesta 1999 rakennuksia kaikkialle Suomeen. Yrityksen erityisosaamisalueita ovat lomarakennukset, omakotitalot ja liikerakentaminen. Niiden suunnittelu toteutetaan tontin määräykset, tilaajan toiveet ja arkkitehdin näkemykset huomioiden. Lopputuloksena syntyy kestävää ja ajatonta arkkitehtuuria.

www.arkkitehtihiltula.fi

Kaluste Päivärinta Oy

Kaluste Päivärinta on vuonna 1979 perustettu, kuusamolainen perheyritys. Parin ukon puusepänverstaasta on kasvanut monipuolinen ja moderni kalustetehdas, johon luottavat niin kotitaloudet kuin maan suurimmat brändit ja julkishallinnon toimijat. Kaiken pohja on luottamus – sekä työntekijöiden, että asiakkaiden suhteen.

kalustepaivarinta.fi

Klas1

Arkkitehtien arvostamat Klas1-ikkunat tulevat Kuusamosta

Näyttävät Klas1-ikkunat valmistetaan Kuusamossa mittatilaustyönä kotimaisesta, hitaasti kasvaneesta pohjoisen männystä. Arkkitehtien suosima Klas1 sopii erityisesti kohteisiin, joissa valinnan edellytyksenä on kaunis ja korkeatasoinen, rakennuksen arkkitehtuuriin sovitettu ikkuna.

www.klas1.fi

Northern Forest & Wood Ry:n jäsenenä saat merkittäviä etuja!